Stížnost
Pokud nejste spokojeni s našimi službami nebo s pracovníkem, který s Vámi spolupracuje, můžete podat stížnost.
Stížnost můžete podat jak ústně, tak písemně. Stížnost nemusí být ani podepsána, pokud si to nepřejete.
Písemnou stížnost můžete zaslat na adresu: Občanská poradna Liberec, Švermova 32/35, Liberec, 460 10 nebo ji můžete vhodit do schránky na stížnosti, která je umístěna v čekárně v sídle poradny na adrese: Švermova 32/35, Liberec. Stížnost můžete zaslat také e-mailem na adresu: poradna@d-os.net.
Případně můžete stížnost podat ústně, a to osobně nebo telefonicky jakémukoliv zaměstnanci poradny nebo vedoucí poradny Ing. Romaně Lakomé na tel. 485 152 070, 775 377 657.
Veškeré podané stížnosti se evidují a každá stížnost je prošetřena a vyřízena do 30 dnů. Pouze ve výjimečných a odůvodněných případech může být tato lhůta prodloužena a o důvodu prodloužení budete vyrozuměni.
O písemné stížnosti budete vyrozuměni písemně, a to na adresu, kterou jste uvedli ve stížnosti, případně e-mailem. O stížnosti podané ústně budete vyrozuměni opět písemně, a to na adresu, kterou jste uvedli při podání stížnosti a je uvedena v písemném záznamu o stížnosti nebo e-mailem, případně Vám bude poskytnut k nahlédnutí protokol o vyřízení stížnosti.
Výsledek šetření anonymní stížnosti bude vyvěšen po dobu 30 dnů vedle schránky na stížnosti v sídle organizace.
Pokud nebudete spokojeni s vyřízením stížnosti v rámci organizace, můžete se odvolat ke Krajskému úřadu Libereckého kraje, odboru sociálních věcí, U Jezu 642/2a, 461 80 Liberec 2, k Magistrátu města Liberce, nám. Dr. E. Beneše 1/1 460 59 Liberec I, k Českému helsinskému výboru, adresa: Štefánikova 21, 150 00 Praha 5.